måndag 7 juli 2008

ÄNTLIGEN!!!

Så glad! Mitt fax i fredags verkar ha gjort susen. En gullig Maria från Spec MVC ringde mig idag och sa att jag skall komma till dem den 31 juli! Äntligen en tid! Nu börjar det ordna upp sig lite för mig. Måste ha lite ordning och reda på allt, annars blir det ingen ordning på tankarna och oron. Nu börjar det bli lite struktur och under den här graviditeten så är struktur precis vad jag behöver för att hålla mig på mattan. För att inte flyga iväg och tänka domedagstankar hela tiden..

Så tack för det! Tack för hjälpen! Tack för att någon till slut lyssnade på mig! Tack mig själv för att jag är en sådan "bråkstake" som orkar ropa på hjälp..jag tänker att alla inte orkar det..och vad fel det är att man måste orka. I alla fall idag är en bra dag!

Ytterligare ett plus i kanten är att jag hittad en tunn vit stickad kofta igår på stan också! Inne på Zara för bara 149:-!! Snart är semestergarderoben klar också! Som sagt stuktur krävs för organiserat kaos;) Ja är ju koftoman och lyckades inhandla en svart tunnstickad bomullskofta också, passar min redan utbuktande mage! Ser ut som jag är i vecka 20 eller nåt, hjälp! Har bara gått upp 400 gram dock?! Fast det är klart jag har ju fortfarande 6 kilo kvar sedan Dylan! Alltså är Ärtans mage minimal, fast den liksom puttar ut mitt härliga fettlager, så det syns ännu mer;)

8+1



2 kommentarer:

Anonym sa...

Finingmage! :D

Anonym sa...

Så fin liten mage! Kram vännen