söndag 20 juli 2008

Pa semster

I Portugal och har finns inga prickar pa tangentbordet;) Liten snabbvisit pa internet, man maste ju tyvarr betala rakningar och annat trakigt pa semestern ocksa! Har ar urharligt och LUGNT och SKONT! Sa avslappnad att jag ens inte orkar vara orolig over skrutten i magen, utan bara njuter just nu! Och hoppas, hoppas att allt ar som det ska!

Det ar varmt har men inte obehagligt, vi bor nara havet sa det flaktar gott, kanske blir varre nasta vecka nar vi ska mer soderut..men vi ligger mest under parasoller pa stranden anda!

Var tvungen att logga in for att se hur babis vaxer, wow! Det ar verkligen en babis nu! Var babis! Min man tror det ar en tjej, sa han har kopt en liten underbar rosa klanning och rosa kofta;) Blir det en pojk sa far nagon sm far en tjej en underbar klanning;) Kanns sa underbart forvantansfullt att ha kopt nagot. Vi ar helt galna vi vet, men det ar skont att vara galen ibland!

KRAM Sverige och MEGAKRAM till er som laser om mig!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Njut av semestern och tanka energi! Ta hand om er! Kram Linda

Anonym sa...

Härligt, ni har startat ert lilla optimistprojekt med en rosa klänning! Jag har snott den idén av finnjonna (måste nog betala royalty till henne för jag har verkligen gått igång på det) och vi påbörjade det i veckan. Har köpt en fin låda och vågat lägga ner en mysdress och ett gosedjur.
Många kramar!