onsdag 30 juli 2008

Tillbaka!

Tillbaka i Sverige efter jordens mest avslappnade semester! Bara legat och slappat mest, antingen på stranden (mestadels med en bra bok under ett parasoll;) eller i en säng (alldeles för hårda sängar i Portugal dock..) Vi har haft det superskönt! Bilder kommer snart!

Vi fick världens bästa välkommen hem present imorse också! Var på ultraljud och datering av bäbis inför KUB test nästa torsdag och vi fick se en riktig liten sprattelunge där inne. Vi blev framflyttade en hel vecka också, så vips är jag i vecka 13 nu! Halleluja! Åh, bäbisen verkar må bra! Den sparkade "jämnfota" och vigglade runt där inne. Började naturligtvis gråta bara jag la mig på britsen innan hon hittade vårt underverk. Tårarna bara forsade och jag var supernära att börja hulka, sedan fortsatte tårarna av bara farten, fast det blev ju glädjetårar istället! Thank God!
Maken var med inne i rummet idag, tårar rullade allt på honom också. "Såg du hur den rörde sig?" Den är stark, den vill ut och leka med mig!" Ja men vi får nog vänta en stund på det;) En vecka närmre har vi dock kommit. Vecka 12 +2 idag! Verkligen ett delmål att fira! Det får nog bli en stor glass från Triumf idag!



LYCKA!












v11+2 på Sao Sebastio beach förra onsdagen

1 kommentar:

finnjonna sa...

Vad underbart! MEn visst var du väl där från början innan de flyttade tillbaka dig en sväng? Så nu måste det var rätt och riktigt. Skönt att komma direkt till v 13, längtar dit själv. Tror kanske kanske jag kan andas lite lugnare då.
MAssa kramar till dig och din liten.
OCh vad vackra ni är där på stranden :-)!