tisdag 2 december 2008

Dagens tredje inlägg;)

Mer rörelser = bra! Ändå svårt att bestämma sig för vad som är nog med rörelser när man väl blivit orolig, speciellt när hon är så vild annars, men hon måste väl också vila ibland antar jag, för inatt gjorde hon inte det..

Jobbet känns inte så lockande idag, så jag pular lite med min kamera, som äntligen är tillbaka från servicen nu! Därav tre hundra bilder på en dag;) Först en bildkavalkad på mina pyntade växter hemma:




Årets adventsljusstake ( som faktiskt åkte i papperskorgen en stund i söndags när jag inte hittade rätt passande ljus till den..säger ju att jag är helt tokig för tillfället)





Julpyntad Amaryllis i köksfönstret.













Även vardagsrumsväxterna har åkt på lite julpynt.









Min favoritväxt, murgrönan i sovrummet har fått lite julmossa också;)
(favvis för man kan verkligen misshandla den och den växer glatt på ändå!)






Igår när vi kom hem från jobbet, så hade brevbäraren knölat ner en stor brun jiffybag i brevlådan, den var adresserad till mig! Den innehöll inte mindre än 6st små stickade koftor till Guila! Tror att svärmor har lite för lite att göra;) Två fina vita och 4st väldigt rosa..;)









M tog en bild på mig och Guilamagen när jag stod och fixade med hennes sänghimmel, det kommer bli jättefint! Alla grejer står just nu i vardagsrummet, men vi får ta inflyttandet i sovrummet lite pö om pö. M blev väldigt påverkad igår av att skruva ihop sängen igen och när vi packade upp alla påsar hittade vi Dylans Spöket Laban spjälskydd och det väckte ju en del känslor till liv.. Men båda M och jag beslutade att det känns rätt att använda Dylans saker till hans lillasyster, att han är med på ett hörn då på något sätt. Men det är inte lätt..




Sist men inte minst en magbild 30+1 :

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är ståtliga, du och Guila!

Linda sa...

Så fint du har gjort!

Och ännu finare mage med finaste bebisen!

Bamsekram!