tisdag 2 december 2008

Mår inte bra idag!

Usch, nu sitter jag här och funderar på vad som händer i min kropp... Jag mår inte bra idag. Igår kväll spenderade jag större delen av kvällen åt att gråta över min pappa, det brukar jag göra lagom till jul..Jag tänkte på hur det måste ha känts för honom julen 99 när han visste att det var sista julen tillsammans med sin familj..Hur klarar man det?! Jag vet att han gick och la sig tidigare, han lämnade bordet med våta ögon och gick upp för trappan. Jag förstod varför då och jag förstår varför nu..

Detta är åttonde julen utan honom och det gör fortfarande lika ont.

Sedan kunde jag naturligtvis inte sova ordentligt, vilket bidrog till att jag var tvungen att ta lite sovmorgon. När jag tar sovmorgon så blir hela dagen rubbad. Ingen frukost, ingen ordning. M hämtade mig innan 12 och vi åkte till Linné och åt god lunch. Sedan köpte vi Guilas fina röda blommiga åkpåse och nu är jag tillbaks på jobbet. Men jag mår inte bra, tror jag har lite feber. Nästa problem är att vilda bebisen inte är så vild idag, inte alls faktiskt. Jag får anstränga mig att känna lite rörelser och det känns inte bra...

Förra året i maj kändes det också som om jag höll på att bli sjuk..två dagar senare slog inte Dylans hjärta mer. Jag är rädd, men jag sitter fast i min stol och vet inte vad jag ska göra. Jag kan inte tänka riktigt..Snälla Guila, ge mig några sparkar nu, snälla gumman!

Inga kommentarer: