onsdag 29 oktober 2008

Bättre dag idag!

Jag fick till slut spårat det urspårade paketet imorse..pust..fanns nu i Göteborg, så jag fick dem att vända tillbaka med det till Piteå. Orkar inte tänka mer på det, nu får det lösa sig bäst det vill.

Fortfarande mycket på jobbet, men idag är det under kontroll. Det är ju en bra början;) Bilen lämnades på service imorse och är redan klar, så det är ju en bra sak i dag;)

Igår var jag så trött att jag glömde äta glass, fick dock i mig en halv salt hallon polkagris, som jag fick av maken när han kom tillbaks från sthlm i måndags. mmm.

Lilltjejen skrämdes lite igårkväll med för lite sparkar och vi försökte verka opåverkade båda två, men tom M puttade på magen då och då. Till sist fick vi väl väckt stackarn som blev sur och startade lite discodans där inne, eller rättare sagt sursparkar. Det är inte lätt att vara barn som bor i magen på mig..Men så skönt när hon väl kommer igång.

Nu längtar jag till den 18 november, vecka 29, då det är dags för första riktiga tillväxtultraljudet. Eller längtar och längtar, det är nog med skräckblandad förtjusning så klart..

Igår utförde vi i alla fall operation klippa bort alla prislapparna på Guilas kläder och det kändes bra, mer på riktigt allting och jag känner mig modig och glad! Mera shopping ska det bli också!

Frågan är bara hur mycket kläder använder bebisar och i vilken storlek? Det är tiotusenkronorsfrågan för dagen..

Inga kommentarer: