onsdag 5 november 2008

Bättre nyheter idag!

Lilla Disa får komma hem ikväll. Jag pratade precis med min mamma, som lät lite gladare idag. Veterinären hade lite bättre nyheter idag, jämfört med gårdagens dom. Disas värden hade stigit till 13 idag! Det är fortfarande dåligt, eftersom hon borde ha över hundra, men det är bättre än de alarmerande 8hon har haft i ett par dagar. Vid fem är man död..så det var nära. Jag tror det är de röda blodkropparna de räknar, men jag är inte säker. Nu verkar hon i alla fall svarat lite på medicineringen så det är postivt. Mamma ska fortsättamed medicineringen, så får vi bara hålla tummarna! Skönt att hon får komma hem i alla fall!

Vår öppning i Stockholm går fortfarande bra så vi är på banan, men jag är trött! Jag är lite öm under magen och jag antar att det är lite ömma ligament, eller jag hoppas det i alla fall...Eller så är det gördeln som liksom ligger på lite där under. Försöker inte oroa mig så mycket, men det är ju en del kroppsanalys på gång, eftersom det blir lite längre mellan BM besöken nu... På tisdag ska jag dit i alla fall, så jag får väl ta och boka mig en tågplats tills på måndag. Herregud, jag har inte åkt tåg sedan 1999;) Mycket ändringar på gång i mitt liv. På fredag ska jag våga mig på tunnelbanan också;) Men klarar jag bilkörningen här, så borde ju tunnelbanan vara enkel, eller?

Känner mig som ett litet barn, med nya grejer hela tiden. Det får ju i alla fall tiden att springa förbi, vilket är superskönt!! Redan i vecka 27 och jag blir helt förvånad när jag går förbi en spegel och ser den stora badbollen mitt på kroppen. Bara va?! Hur kom den dit så fort. Tre veckor kvar till vecka 30 och då känns det lite som om nedräkningen börjar, helt otroligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbara nyheter om lilla Disa - mirakel sker varje dag :-)

Både jag och Ebba ser fram emot fredag!

Kramar från oss