måndag 24 november 2008

nya kläder och vagnen!

Så trött på att min kamera fortfarande är på service #¤%¤# kan ju inte ta några riktiga bilder:( Ett litet försök är gjort i alla fall.


en supergullig stickad liten mjukisoverall med elefanter på naawww.
Blir nog bra i mars april tänker jag.











Mer randigt från Polarn o Pyret, så mjuka att jag inte kunde motstå!
Skulle gärna ha sådana mjuka kläder själv;)









En Brio kombi i två nyanser av beige och svart. Fin, stabil och praktiskt. Upptäcker att jag är enorm säkerhets- och praktiskt tänkade när det kommer till barnsaker..ett nytt drag då det inte ligger i min person vanligtvis. Men nu undrar jag om man inte kan ha typ hjälm och flytväst på dem jämt..;)





1 kommentar:

Linda sa...

Åh vilka underbara kläder och jättefin vagn! Jag blev så glad att läsa att att det blev noll avvikelse! Lilla stora tjejen! Så underbart!

Stor kram!!