måndag 12 maj 2008

Dag 15 & Gravpynt...

Hmm ägglossningen lyser fortfarande med sin frånvaro, hoppas på lite starkare streck i eftermiddag. Alltid på jakt efter streck... Ägglossningsteststreck, graviditetsteststreck. Streck har blivit meningen med livet, men vad livets mening är har jag idag ingen aning om. Bryr mig föga heller. Jag går upp, duschar, åker till jobbet, med maken som tur är (fast idag är en typisk stekpanne-slänga-i- väggen-dag = PMS ggrrrr) , jobbar, åker till Dylan på kyrkogården, handlar, åker hem, fixar o grejar, TV, säng. Fast denna veckan är fylld av lite annat också faktiskt. Lite fikor, besök av vän på jobbresa från USA, portugusiska kurs på onsdag. Inte statiskt, ganska bra. Trivs ändå i vårt vakum ibland! Men bryr mig om saker utanför min värld, det gör jag inte idag. Idag är en jag skiter i allt dag! Är bara intresserad av streck, eller inte ens det faktiskt..

I just love upp och ner vända hormonvärlden, not!

I lördags var vi och sommarfixade hos Dylan. Det blev så fint! Han fick ett eget litet träd med små blå blommor. Hans lilla ängel har fått sällskap av en ängel till och de sitter under det lilla trädets skugga och håller Dylan sällskap. Oj, vad det gör ont i hjärtat, vill bara åka dit hela tiden nu och titta. Så glad att omflyttningen av stenarna och nyplanteringen blev så bra!

3 kommentarer:

Linda sa...

Åh så fint ni har gjort hos Dylan! Älskade lillprinsen! Stora varma kramar/ Linda

Anonym sa...

Vad vackert Dylan har på sin viloplats...!

mrsjones sa...

Tack! Så glad att det blev bra!
massa kramar tillbaks!