lördag 24 januari 2009

Lördag, en dag närmare framtiden..

Vi är slappa idag, gick inte upp förrän elva..fast det kan ju ha och göra med att jag inte sover på nätterna. Någon gång i natt vaknade jag av sura uppstötningar, nice! Så det var bara att sitta upp i ett par timmar. Men det är OK, jag sitter gärna upp tills på tisdag.

M har börjat beta av sin att göra lista;) Hör honom städa under badkaret..sedan tror jag han tänker dra ut spisen och städa där, och sedan dammsuga och städa lite. Bra, för jag orkar inte alls med sånt nu. En sväng till jobbet får det bli sedan också och sedan tror jag att han vill ta med vagnen till bensinstationen och fylla i luft i däcken och kanske öva på hur man installerar bilbarnstolen..En mycket busy dad idag;)

Själv går jag nog mest omkring och håller andan och väntar på att det ska börja göra ont..Det gör ont lite då och då, men det försvinner snabbt. Tror nog att det inte blir innan tisdag..eller vad vet jag?! Forstätter att hålla andan tills dess i alla fall..

Nu är det pannkaksdags!

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Bra med pannkakor - proppa i dig kolhyrater till vad som komma ska!!
Hejja dig!

Anonym sa...

Har alldeles nyligen hittat hit, men blir väldigt berörd efter att själv ha gått igenom ett missfall & verkligen förstår längtan efter barn! Vill bara önska er lycka till & hoppas allt går jätte bra!!
Kram Em