måndag 25 augusti 2008

Hallå vart tog helgen vägen??!!

Det var för lite dagar denna helgen, känner mig snuvad. Hallå jag vill ha en dag till, var inte färdig med helg och sovmornar;(

Plus att det är måndag idag.. Måndag är både bra och dåliga. Bra för jag brukar få en del gjort då, liksom rullar upp skjortärmarna (om jag hade haft skjorta) och tar tag i saker och ting. Fast idag är jag TRÖTT, har grus i ögonen och är fortfarande i sängen mentalt. Den sämsta biten med måndagar är ju att man har längst kvar till lördag;) Fast en annan bra grej kan vara att jag liksom känner att, japp den här veckan ska bli bra, då ska jag göra si och så och si.

Det som är värstbäst med just denna måndag är att jag skall till min BM 11.30. Då ska vi lyssna på hjärtljud och annat. Hjärtljud som jag är rädd inte ska finnas där.. Av ingen annan anledning än det förflutnas mardröm.. Och det är väl andledning nog att flippa ur av rädsla antar jag. Det är faktiskt bara 1 1/2 vecka sedan jag var hos BM sist, men det känns nästan för länge.. Ska försöka håll amig positiv, ska prata lite med bebisen i magen innan jag åker och hoppas på lite svar.

Sedan ska jag hämta en kompis som ska inventera med mig idag. Bra för de där jäkla reservdelarna har legat där och stirrat på mig ett år nu och jag är som en häst innan hindret, jag bara vägrar..så tråkigt jobb. Men som sagt idag ska vi ta tag i det! Hon ska jobba lite deltid här för mig, när jag är i Stockholm, så det blir lite upplärning också. Jag hoppas att det ska funka.

Nej nu ska jag klappa magen, prata med bebis och jobba en timma till, innan BM..

Inga kommentarer: