måndag 23 juni 2008

#"%¤#"&&"&¤#

Blir helt galen på internetleverantörer!! ¤¤%&¤%& de bara gör livet komplicerat för en! Det fungerar aldrig när man byter, vare sig det är för hemmet eller för arbetsplatsen. Helst plötsligt kan vi inte skicka e-mail på jobbet vilket är ett STORT problem, bara för att Tele2 har glämt skapa en låtsase-mail till oss som behövs för att utgående post ska fungara. Efter en halvtimme i telefon, så säger hon beklagar. Beklagar! Jag skiter väl i vad du beklagar, det hjälper ju inte mig, vår e-mail ska funka idag! #%¤&& 31 minuter sitter jag i telefon, första 10 var ju i kö..sedan när hon ska "kolla" vad de kan göra så bryts det. My ass att det bryts, hon la på! Hmm kan inte beskriva hur mycket mina arghormoner är ute och flyger nu..hjälp! Så nu måste jag ringa igen! 10 min kö igen bara för att tala med någon inkompetent låtsassupport! Och sådant här betalar vi pengar för?!

Kommer aldrig att acceptera ett beklagande, aldrig! Det äräcker inte för mig när de gör fel. Alltid fel! ¤#&¤#"&%&

Inga kommentarer: