torsdag 19 juni 2008

Utmaningen är antagen!

Tack för detta tidsupptagande uppdrag;) precis vad jag behöver för att slå ihjäl två timmar!

Fem saker på min "to-do-lista" för morgondagen:
1. Hitta på någon midsommarmat vi kan äta imorgon som inte luktar sill (för då kommer jag att må illa & bli sur;)
2. Inte glömma att stänga av alarmklockan ikväll, för imorgon har vi bestämt att ta en lååång sovmorgon
3. Bör nog tvätta lite kläder, då underklädeslådan börjar blir tom..och jag snart annars är inne på de där sköna-men-för-längesedan-urtvättade-och-fula-trosorna;)
4. Titta på Portugal (mina favvisar) mot Tyskland idag och ladda inför morgondagens Kroatien - Turkiet match!
5. Handla mat!

Fem dåliga egenskaper:
1. Noll tålamod - vänta är inte ett ord som jag är allergisk mot;)
2. Cyniker - oj, vad jag måste jobba med det en dag.
3. Arg - Innan tårar, rädsla, efter sövning, efter orätt, efter tidningsläsning, efter vad som helst ibland, blir jag ett argmonster. Ska nog jobba med det också en dag..;)
4. Vill gärna hjälpa - lite för mycket ibland..blir för mycket ord, råd och research ibland, fast ingen har bett om det..
5. Lat - Fast ibland är jag glad över min lathet också, den kan tom ställa sig ivägen för oron, liksom det ordnar sig på nåt sätt..


Fem platser där jag bott:
1. Göteborg
2. Angered, Frölunda, Majorna, Hisingen, Askim (ja vet att jag är en inbiten Göteborgare!)
3. Gillar det ju..
4. Föresten jag bodde på en båt i ett år (OK på älven) men ändå Havet!
5. OK, men jag ska flytta en sväng till Stockholm i år i alla fall!

-Fem jobb som jag haft:
1. Butiksbiträde & Dekoratör
2. I blå byxor på Pripps bryggerier
3. Teorilärare på en bartenderskola
4. Sålt klassiska engelska motorscyklar och delar
5. Eget inom audioindustrin.


Det var tiktigt roligt att tänka efter en stund och en hel halvtimma har ju gått! Jippie tack för den Finnjonna!

Utmanar vidare ulrika , linda

Inga kommentarer: