torsdag 5 juni 2008

Stockholm tur och retur på en dag!

Känns snarare som världen runt på en dag! Så trött!! 971 km stod det på räknaren i bilen när vi parkerade i garaget igår natt. Det är en låååååång stund att spendera i en bil. Men resan var bra och nödvändig. Vi fick bra respons och jag som inbiten Göteborgare skall i september ge mig in på Stockholmsmarknaden! Inte själv så klart, utan tillsammans med maken som blivit ganska inbiten här också. Känns bra i magen och på tal om den så tror jag att det är utmärkt för oss att kasta oss i ni ett nytt stort projekt, för då inbillar jag mig att de här nio månaderna svischar förbi;) Vill inte ha för mycket utrymme för grubbel nu, vi kör på så får vi se hur allt blir. Känns som positiva tider är på ingång i alla fall. Efter allt mörker så känns det inspirerande.

Hoppas så att känslan blir långvarig! nu är det 8 dagar kvar till det första ultraljudet, till vårt möte med vår lilla ärta (förhoppningsvis).

Inga kommentarer: