måndag 9 juni 2008

Jagad av drömmarna i vaket tillstånd..

Jo så är det. Nattens drömmar finns fortfarande färska i minnet..rys..mardrömmar är vad de är. Tror jag får plugga in CD-boken i öronen ikväll, för jag är trött på att köra bil mitt i natten! Köra bil i mörkret över Älvsborgsbron, med våra nyfödda tvillingar i bilstolar brevid mig, sedan tar bron slut och sedan tar vattnet vid..rys..hur räddar jag oss från bilen. Flera scenarion spelas upp, om och om igen, bara för att börja om hela tiden!! Pust!! Försökte med lite djupandning och att tänka på annat, vilket inte är helt lätt, med en snarkandes man brevid! Han säger i alla fall jag älskar dig i sömnen till mig (hoppas det är till mig;) så han är liksom förlåten.

Inatt ska jag gå til lsängs utmattad av trötthet, för då kanske jag hinner somna innan snarkningarna börjar och drömmarna kommer. Det är min plan i alla fall. Känner mig rädd för natten. Nej det får bli till att lyssna på "Den väntade" synd bara att personen som läser boken, läser så tråkigt att mina röriga tankar anfaller mig ändå. Nu är det i alla fall snart en dag mindre till fredag, det är väl därför jag är rädd antar jag! Men jag har bestämt mig, det ska finnas ett hjärta där, det ska det bara!!

3 kommentarer:

Linda sa...

Jag håller tummarna för er och att ett litet hjärta kommer slå på ul och hoppas att du snart kan få vila tankarna, om än för en liten stund. Tänker på dig ofta! Bamsekram!

Anonym sa...

Älskade vännen!

Hoppas verkligen att du ska få sova gott inatt. Förstår att dina tankar varandrar iväg och då brukar drömmarna dyka upp oxå.

Du finns i mina tankar

KRAM coh Sov gott!!

/Camilla

mrsjones sa...

TACK sötaste vänner!!

Fick faktiskt sova ganska bra igår! KRAM!!