tisdag 17 juni 2008

Idag är jag trevlig;)

Idag har det varit en lugn dag. Mycket på jobbet, men inga griniga gubbar, de brukar för det mesta alltid ringa på måndagar ändå. Rett ut saker med en anställd också, vilket känns super! Tror på utvecklingen där nu och tror att mer ansvar och bättre lön blir modellen.

Haft en riktig beta av dag idag, så nu är jag sååå trött, men det är det värt!

Inga mer glassar på ett tag nu i alla fall. Försökte tämja argmig igår med en bautaglass i jättevåffla och det fick jag betala för reten av kvällen. Den ville nästan upp ett par gånger..

Så där jag. Skönt att känna sig lite duktig ibland, hmm undra vad jag ska belöna mig med ikväll;) Är som en hund, godis är alltid en bra belöning. Imorgon blir belöningen för kvällen, en träff med två vänner, det ser jag fram emot!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du verkar trevlig även när du är arg =)
Grattis till den fina ärtan!
kram!

mrsjones sa...

Tack snälla du! ha ha det var nog den bästa komplimangen jag fått;)

kram!