måndag 8 september 2008

Lite låg, lite trött, lite allt...

Jaha då var det måndag igen... Idag skulle jag helst av allt vilja stoppa huvudet i sanden och glömma allt runt omkring, men idag måste det bli tvärtom, jag måste fixa ordna och greja. Fast jag inte vill!! Jag vill ha en förnekelsedag idag. Men man får ju inte alltid som man vill, eller hur?

Jag har i alla fall varit hos BM och lyssnat på busbebisens hjärtljud, det var skönt! När jag tänker på bebis så ler jag och blir varm inombords. Tur att den finns! Hjärtljuden var svårfångade idag för den ville inte ligga still alls, men det är bra tycker jag! Mitt HB var lite lågt, 104. Jag äter ju redan Niferex, men BM föreslog blutsaft också. Undra hur gott en "järndryck" smakar..? Men å andra sidan kan man vänja sig vid flytande Gaviscon, så kan man nog vänja sig vid allt;)

Suck, pust och stön nu är det dags att ta tag i den här dagen och framtiden..

Inga kommentarer: