tisdag 16 september 2008

Ny mage


Här inne bor pytteliten!
19 + 2 idag.









Pyttelitens mage (som inte är så liten..) framifrån.











Imorgon 11.30 ska vi träffa vår läkare. Jag har skrivit ner en del frågor som jag hoppas han kan svara på. Läkaren är jätteduktig, men jag har lite svårt att kommunicera med honom ibland, det är inte alltid man känner man fått riktiga svar..Tur att M är med, för han lyckas kommunicera med honom bättre än jag.

Jag hoppas vi får se bebis på ultraljud imorgon och jag hoppas att vi får veta vad det är för sort som bor där inne. Har inga jätteförhoppningar om att få veta det imorgon, men vi vill gärna veta. Sedan hoppas jag få lite mer info om igångsättning, Trombylätning, odlingar och annat.

Tänk om vi får veta om det är en rosa eller blå imorgon, jag längtar så! Annars kommer jag beställa tid för könsUL nånstans..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin magen är.
Lycka till imorgon.
Kram

mrsjones sa...

TACK! gulle dig!
kram!

Anonym sa...

Så fina ni är! Du & Pytteliten! =)
kram!

Anonym sa...

Lycka till i morgon!!!
Så jätte fin mage pytteliten bor i :D
Spännande att kanske få reda på könet!!!

Kramar från "Schäfer"

Anonym sa...

Underbar mage! Lycka till imorgon, håller tummarna för att ni ska få se vem som gömmer sig där inne!