söndag 7 september 2008

Mrs Jones nya kläder!

Min nya fina fiffiga jacka, eller parkas kanske det heter?
Passar min praktiska sida perfekt, med avtagbart varmfoder!
Idag, när det har varit lite regnigt men varmt, så har den fungerat som en oversized jacka i tunt tyg. Perfect!
























Supermjuk och tunt finstickad blå klänning/tunika. Mycket finare på än hängandes. Den gillar vi!










En annan favvoklänning som inhandlades för ett tag sedan.
Mjuk (fast för varm idag..) grå klänning med avtagbar skjortkrage.
Visar med en bild hur den ser ut på mig i vecka 18 med nästa bild.







Jag hade denna på mig när jag inhandlade de andra kläderna och expediten frågade när jag skulle ha (förmodligen tänkte hon ca november..) I slutet av januari sa jag (vågade inte säga att BF egentligen är 7 feb;) Va! sa hon, du kommer bli enorm! Thank you sa ja, jag tror med det!










Så där jag, ett totalt ytligt inslag av mammaklädermode, helt otippat från mig;) för att göra det riktigt modebloggmässigt, så gör jag lite reklam också. Märket på alla kläder är Mamalicious och de är inhandlade på lovelymama i Göteborg. Tips! De har en webshop också, ett annat tips, märket mamalicious har bra priser också. Det var det. Men eftersom jag är lite av en shoppoholic så kanske det kommer mera;)

Inga kommentarer: