tisdag 2 september 2008

Ny vecka, ny mage!













Igår gick jag in i vecka18! Fattar ni v18! Jag fattar inte det alls, fick ju nyss plus. Tack gode gud för att det känns så. Trodde verkligen att denna graviditet skulle snigla sig fram, för jag tyckte att Dylans graviditet gick så långsamt. Men icke, den verkligen springer fram. Antar att det kanske blir superlångsamt mot slutet. Slutet som jag är rädd för på så många olika sätt..

Jag har känt lite fladder då och då, senast igår vid läggdags faktiskt, så det känns skönt. Det känns lugnt faktiskt. Jag känner mig lycklig. Det är en underbar känsla. Både lugn och lycklig på samma gång! Känner dock att det börjar flytta in små orosfjärilar i magen så smått. Försäker mota dem vid grind, men de påminner mig och vad som ska hända kl 13 imorgon.. då är det organscreening på Östra. Aj vad de fladdrade till nu. Nej, jag vill behålla min lugnkänsla ett tag till, ni kan få fladdra imorgon istället!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vackra vackra bebismage! Tänk, v18, helt fantastiskt! Underbart med lite bebisfladder!

Håller tummarna för imorgon, det SKA gå bra! <3

KRAM!

mrsjones sa...

TACK!!

Anonym sa...

Gud så fin du är! Håller självklart tummarna stenhårt! Kramar!

P.s. Jag länkade till din blogg i min nya blogg, var det okej? Säg till annars, så plockar jag bort länken :)

Anonym sa...

Hej vännen!

Vecka 18 allaredan, vart tar tiden vägen?!

Tummarna hålls stenhårt här imorgon...

KRAM!!

mrsjones sa...

Tack vänner! Ni är så fina och peppande!!

kramar

Ulrika sa...

HURRA för vecka 18 & fladder!! Och HURRA för fin mage :-)

Många kramar!